Gwarancja i serwis

Firma PIOMAT - autoryzowany punkt serwisowy Husqvarna, Gardena, Cedrus, Echo, Shindaiwa. Oryginalne części zamienne od producenta.

Skontaktuj się z nami w celu zamówienia serwisu sprzętu spalinowego, akumulatorowego i elektrycznego. Robimy naprawę traktorków, riderów bezpośrednio u klienta w domu. W sezonie zimowym dokonujemy przeglądów oraz napraw odśnieżarek. Co obejmuje serwis gwarancyjny?

 

Serwis gwarancyjny Husqvarna obejmuje wady materiałowe lub produkcyjne, które występują podczas normalnego użytkowania produktu w okresie gwarancyjnym. Husqvarna naprawi lub wymieni, bez dodatkowych opłat dowolny produkt lub część produktu, którego usterki powstaną z powodu wad materiałowych lub produkcyjnych w trakcie normalnego użytkowania i konserwacji.

Firma Husqvarna zapewni bezpłatną naprawę lub wymianę dowolnej części, która ma wady fabryczne wynikające z nieprawidłowego montażu lub defektu części, w autoryzowanych punktach serwisowych firmy Husqvarna w okresie objętym gwarancją.

Przy zakupie do użytku profesjonalnego produktów, według polskiego prawa, przysługuje 12 miesięcy gwarancji. Konsumenci 24 miesiące na maszyny i akcesoria.

GARDENA udziela gwarancji 24 miesięcy od datę zakupu, pod warunkiem użytkowania produktów zgodnie z przeznaczeniem. Przedsiębiorstwa — 12 miesięcy. 

Usługi nie wydłużają okresu gwarancyjnego ani nie rozpoczynają nowego okresu gwarancyjnego. Okres gwarancji na części zamienne zainstalowane podczas napraw kończy się wraz z okresem gwarancyjnym dla całej maszyny.

25-cio letnia gwarancja obowiązuje tylko na niektóre produkty GARDENA, oznaczone na opakowaniu, oraz po zarejestrowaniu produktu na stronie gardena.com

Nie udziela się gwarancji na zużycie eksploatacyjne: nasadki, ostrza, części mocujące łopatki, turbiny, światła, paski wentylatorów i paski zębate, wirniki, filtry powietrza, świece zapłonowe.

Gwarancji udziela CEDRUS 24 miesięcy od daty zakupu przy sprzedaży konsumenckiej (zakup na paragon lub fakturę imienną), 12 miesięcy od daty zakupu na fakturę VAT. Akumulatory objęte są gwarancją na okres 6 miesięcy. W przypadku gwarancji na urządzenia akumulatorowe w karcie gwarancyjnej należy wpisać numery seryjne wszystkich elementów zestawu.

Gwarancją nie są objęte:
elementy układu tnącego (prowadnice, łańcuchy, adaptery, noże, kółka, tarcze, wiertła, ściernice, uchwyty elementów); linki rozrusznika, napędu, hamulca, regulacyjne; elementy napędowe (bębny sprzęgła, sprzęgła kółka napędowe, wałki napędowe, koła pasowe, paski klinowe i zębate, koła jezdne urządzeń); fltry powietrza, oleju, paliwa, wody, płynów hydraulicznych; świece zapłonowe, przewody zapłonowe, sprężyny, amortyzatory gumowe, membrany, dysze i zawory gaźników; przewody elektryczne, szczotki, szczotkotrzymacze, bezpieczniki, żarówki, rozruszniki ręczne i elektryczne.

 

Należy dokonać rejestracji zakupionej maszyny ECHO w Panelu Klienta na echopolska.pl. Uzyskanie przedłużonej gwarancji Shindaiwa dostępne na stronie internetowej shindaiwa.pl

Standardową gwarancję dla firm przy zakupie na fakturę VAT wynoszącą 1 rok przedłużamy aż do 2 lat. Standardową 2-letnią gwarancję za zakupy przez paragon przedłużamy do 5 lat. Warunkiem utrzymania przedłużonej gwarancji jest terminowe wykonywanie płatnych przeglądów maszyn: co 6 miesięcy przy 2 letniej gwarancji Komercyjnej na firmę, co 12 miesięcy przy 5 letniej gwarancji Konsumenckiej na osobę prywatną.

Uzyskanie przedłużonej gwarancji obejmuje wszystkie spalinowe produkty ECHO, Shindaiwa z kategorii: pilarki spalinowe, pilarka na wysięgniku, kosy spalinowe, nożyce spalinowe, dmuchawy i odkurzacze spalinowe, urządzenie wielozadaniowe, wiertnica spalinowa.

Okres gwarancyjny wynosi 24 miesiące dla konsumentów. Datę zakupu należy udokumentować fakturą lub paragonem. Istnieje możliwość wydłużenia okresu gwarancyjnego dla części asortymentu narzędzi ręcznych z napędem mechanicznym (AC/DC) poprzez zarejestrowanie w ciągu 30 dni od daty zakupu produktu na stronie internetowej ryobitools.eu

Gwarancja nie obowiązuje, jeżeli produkt był używany niezgodnie z instrukcją lub nie był prawidłowo podłączony do źródła zasilania (nieprawidłowe natężenie prądu, napięcie, częstotliwość).

Gwarancja nie obejmuje: produktu, który został zmieniony lub zmodyfikowany; produktu, którego oryginalne oznaczenie (znak towarowy, numer seryjny) zostało zniszczone, zmienione lub usunięte; stosowania niezatwierdzonych akcesoriów lub części.